samedi 16 déc. 2017

BERLITZ : ELECTIONS 2016 – SNPEFP-CGT OBTIENT 93,98% de suffrages [1er TOUR]

BERLITZ-CGT

Dans les élections professionnelles à l’école Berlitz, le SNPEFP-CGT obtient 93,98% des suffrages [1er tour]. Aujourd’hui les élus CGT occupent 12/14 sièges  [DP], 6/10 sièges [CE], 3/4 sièges [CHSCT] … et 2/2 sièges au Comité d’Entreprise Européen [CEE] de l’entreprise. Merci à tous nos électeurs!

ENGLISH VERSION :

SNPEFP CGT scores a staggering 93,98% [1st round] at the Berlitz professional elections. Today the CGT candidates hold - 12/14 seats [D.P -Employee Representative section], 6/10 seats [C.E -Works Council], 3/4 seats [CHSCT - Commitee for Hygene, Safety & Work conditions] … and 2/2 seats at the European Works Council of the company. Thanks to all our voters !